Supełki i pętelki
Efekty naszej pracy z wełną. Bardzo się nam podobało i jeszcze do niej wrócimy, ale teraz bierzemy się za koraliki. Wkrótce zobaczycie co nam z tego wyszło…
W dzisiejszych czasach motoryka mała została bardzo zaburzona. Uczniowie świetnie radzą sobie z szybkim pisaniem wiadomości tekstowych na klawiaturze komputera czy telefonu, ale mają problem z precyzyjnymi ruchami. Problem stanowi nawleczenie igły, wycinanie po śladzie czy mieszczenie się w liniaturze zeszytu. Pismo uczniów klas starszych pozostawia wiele do życzenia. Jest nieczytelne i niestaranne. Litery są koślawe i brak połączeń między literami. Nauczyciele muszą wykazać się dużą cierpliwością i pomysłowością by odczytać prace uczniów.
Dlatego też bierzemy się do roboty i zaczynamy ćwiczyć, by ręce naszych uczniów były sprawne nie tylko na klawiaturze komputera, ale również w codziennym życiu.